Deelnameformulier

Vul onderstaand formulier in om de Tevredenheidspeiling(en) van uw keuze te bestellen.
Voor hulp bij het invullen gaat u met uw muis naar het informatie teken in het formulier, of bel tijdens kantooruren met 023-5341158.

Let op: als u zelf uw vragenlijst wilt samenstellen of wijzigen, vul dan niet dit formulier in maar maak gebruik van de Vragenplanner.

1a. Standaard peilingen

€295,- + €0.50 per leerling (totaal aantal leerlingen).

€295,- + €0.50 per leerling (aantal leerlingen in de bovenbouw).

€295,-

1b. Thematische vragenlijsten

€195,- + 0.50 per lijst.

€295,- + 0.50 per lijst.

€195,- + 0.50 per lijst.

€295,- + 0.50 per lijst.

€295,- + 0.50 per lijst.

Online: €195,- + 0.50 per leerling | Papier: €295,- + 0.50 per leerling.

1c. Combinatie rapportages

€95,-

2. Extra exemplaren van de gebonden rapportage

De school ontvangt standaard per peiling één gebonden exemplaar en kan deze desgewenst ook kosteloos digitaal opvragen als Word- en/of PDF-bestand.

Indien u extra gebonden exemplaren van de rapportage wenst te ontvangen kunt u dat hier kenbaar maken. Meerprijs voor een extra rapport bedraagt € 15 per rapport bij de standaard Tevredenheidspeilingen en € 10 per rapport bij de overige peilingen.

Maak a.u.b. eerst een keuze bij stap 1 (a, b of c).

3. Publiekssamenvattingen

Met een publiekssamenvatting kunt u op eenvoudige wijze de ouders en leerlingen van uw school op de hoogte brengen van de resultaten van de tevredenheidspeiling(en).

De school ontvangt een geprint bewaarexemplaar en een digitale versie van de samenvatting.

Maak a.u.b. eerst een selectie bij stap 1a (Ouderpeiling of Leerlingpeiling).

4. Start afname

5. Gegevens van de school

Als u reeds klant bent hoeft u enkel uw klantnummer, contactpersoon, e-mail adres en actuele leerling aantallen in te vullen. U vind uw klantnummer op uw factuur, beginnend met 'M'.
Als u nog niet eerder een peiling bij ons heeft afgenomen vragen wij u vriendelijk hier uw NAW-gegevens in te vullen.

6. Achtergrondgegevens

7. Nieuwsbrief

8. Bewaarmap

Bij de rapportages ontvangt u een handige bewaarmap. Indien u nog ruimte heeft in een eerder ontvangen bewaarmap of hier geen behoefte aan heeft kunt u dat hier aangeven.

Op al onze producten zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam.

  • U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
  • Mocht u aan de hand daarvan nog wat willen toevoegen of verwijderen op uw bestelling dan is dat geen probleem.