Profileren met communicatiemiddelen

Wanneer je met het team je profielrichting hebt bepaald; en als je een (aanzet tot) profielschets hebt gemaakt, dan is het natuurlijk zaak dat het profiel in een duidelijk kernverhaal wordt geformuleerd. En dat het vervolgens via aansprekende communicatiemiddelen tot uiting komt.

Scholen met Succes werkt sinds 2015 succesvol samen met VIA JAN. Copywriter & conceptontwikkelaar Jan van den Bergh ontwikkelde communicatie voor diverse scholen. Hij maakte de nieuwe website en brochure voor de Hieronymusschool en bedacht een compleet nieuwe huisstijl en tone of voice voor de schoolgidsen van Stichting de Drieslag. Voor de Caleidoscoop in Hoofddorp ontwikkelde hij de pay off, het logo en de nieuwe brochure en voor SBO Sint Maarten in Utrecht maakte hij een film om duidelijk te maken hoe goed deze school in ontwikkeling is:

Hieronymusschool

Brochure:

Brochure Hieronymus

Website:

Website Hieronymus

Stichting De Drieslag

Schoolgidsen:

Prinses Beatrix schoolgids Prinses Beatrix schoolgids  Schimmelpenninck schoolgids Schimmelpenninck schoolgids

Hoeksche School

Logo:

Hoeksche School logo

Caleidoscoop

Logo:

Caleidoscoop logo

Website:

Caleidoscoop website

Caleidoscoop website

Gepubliceerd in Nieuws.