Wie zijn wij?

Ronald Dulmers

Ronald Dulmers

Oprichter, eigenaar-directeur Scholen met Succes. Onderzoeker en adviseur marketing en communicatie.
r.dulmers@scholenmetsucces.nl

Het Scholen met Succes Team

Sylvia Reniers

Sylvia Reniers

Teamleider, financiële administratie, personeelszaken, analyses s.reniers@scholenmetsucces.nl

Jethro Morsink

Jethro Morsink

Kwaliteit en controle, ICT
j.morsink@scholenmetsucces.nl

Liesbeth Terpstra

Liesbeth Terpstra

Tevredenheidspeilingen online en papier
l.terpstra@scholenmetsucces.nl

Harmen Vogel

Harmen Vogel

Coördinator tevredenheidspeilingen online – Privacyofficer
h.vogel@scholenmetsucces.nl

Marieke Zwerver

Marieke Zwerver

Coördinator tevredenheidspeilingen papier
m.zwerver@scholenmetsucces.nl

Fenna Spiering

Fenna Spiering

Account manager
f.spiering@scholenmetsucces.nl

De Scholen met Succes Adviseurs

Edwin Borger

Edwin Borger

Interim schoolleider en adviseur onderwijsbeleid. Begeleiding van scholen bij profileringstrajecten en strategische vraagstukken.
www.borgeronderwijsadvies.nl

Peter Brekelmans

Peter Brekelmans

Onderwijskundige, onderzoeker en adviseur bij marketingvraagstukken in het Voortgezet Onderwijs.
www.bureaubrekelmans.nl

Ilja Mul

lja Mul

Communicatieadviseur. Begeleiding en training schoolprofilering en communicatie. Tekstschrijven, (web)redactie, ontwerpen van communicatiemiddelen (on- en offline).

Nynke Jelles

Nynke Jelles

Architect en adviseur Stedenbouwkundig Ontwerp. Adviseert en begeleidt scholen over profilerende schoolgebouwen en buitenomgeving.
www.nynkejelles.nl

Cyrille Schaap

Cyrille Schaap

Freelance marketeer met 20 jaar ervaring in strategische marketing en onderwijs (primair en voortgezet onderwijs).
cyrilleschaap.nl

Technische Staf

Joeri de Bruin

Joeri de Bruin

Software ontwikkelaar. Beheer en innovatie van de Scholen met Succes software voor online en offline peilingen.

Anton Aardenburg

Anton Aardenburg

Software ontwikkelaar voor internettoepassingen en InDesign. Het technisch brein achter onze online peilingen.